Secutel Connect: maak meer mogelijk met uw CRM-pakket
Secutel Connect maakt het mogelijk uw Managed Voice-bereikbaarheid te integreren met uw CRM- of ERP-pakket of contactendatabase (alleen in de Advanced versie). Ook kunt u uitgaande gesprekken opzetten middels click-to-dial en select-to-dial.
Secutel Connect wordt aangeboden in twee varianten, te weten Secutel Connect en Secutel Connect Advanced.
Secutel Connect
Secutel Connect krijgt u gratis bij Managed Voice. Met Secutel Connect is het mogelijk om uitgaande gesprekken te starten door middel van click-to-dial en select-to-dial, en het afzendernummer van inkomende gesprekken weer te geven in een Windows-notificatie.
Secutel Connect Advanced
Secutel Connect Advanced is een add-on voor Managed Voice. Connect Advanced verbindt uw Managed Voice aan uw contactendatabase door middel van CTI (Computer Telephony Integration). Dankzij deze technologie kan, bij een inkomend gesprek, direct de relevante contactinformatie uit uw relatiedatabase worden opgevraagd en weergegeven. Door middel van een muisklik op de notificatie wordt de klantenkaart op de juiste plaats geopend. Secutel Connect werkt al op zeer lichtgewicht desktop-omgevingen, zonder dat speciale hardware nodig is.
Secutel Connect Advanced bevat een eenvoudige installatiewizard die u stapsgewijs helpt met het installeren van de client en koppeling met uw CRM- of ERP-pakket. Connect Advanced werkt met vrijwel elke CRM- of ERP-applicatie of contactendatabase, ongeacht of de applicatie lokaal draait (on premise) of ‘in de cloud’.