Serviceovereenkomst Secutel Telecom en IT-oplossingen
Telefonisch niet meer bereikbaar zijn door een storing daar sta je als bedrijf niet vaak bij stil. Het is immers zo gewoon dat je altijd kunt bellen of het internet kunt gebruiken. Daarom komt een storing in uw telefooncentrale, modem of VoIP omgeving altijd onverwacht en ongelegen en moet zo snel mogelijk worden opgelost. Kies daarom voor een Serviceovereenkomst van Secutel.
De Voordelen van een Serviceovereenkomst.
Bij uitval of storing van de modem of telefonische bereikbaarheid zijn de gevolgen vaak groot omdat de meeste bedrijven een vast nummer als telefonische ingang hebben. Met een Serviceovereenkomst hiervoor bent u verzekerd van een snelle en professionele hulp waardoor uw bedrijf bij een storing zo min mogelijk schade ondervindt. De kosten van een serviceovereenkomst is afhankelijk van de door u gekozen overeenkomst en eventueel aanvullende opties.
Snelle storingsafhandeling.
Storingen meldt u bij de afdeling service telefonisch of per mail Secutel zorgt ervoor dat afhankelijk van de gekozen serviceovereenkomst direct online een analyse van de storing wordt gemaakt en zoekt of de oorzaak in de modem, telefooncentrale of VoIp omgeving ligt. Dit is snel en efficient. Blijkt de storing hiermee niet verholpen kunnen worden komt er een specialist het probleem op locatie oplossen. Hiermee worden stroringen altijd binnen de reactietijd verholpen.
Altijd een passende oplossing.
De keuze van een serviceovereenkomst zitten hoofdzakelijk in de snelheid ( responstijd ) waarmee Secutel de storing verhelpt en de keuze tussen hulp binnen of buiten kantooruren.
Er zijn 3 overeenkomsten waaruit u kunt kiezen welk niveau het beste aansluit bij uw bedrijfssituatie. Voor meer informatie kunt u contact opnemen met de afdeling verkoop op 088-1800800 of uw vraag mailen naar verkoop@secutel.nl
- Serviceovereenkomst ‘’Programmeren op afstand’’
- Serviceovereenkomst ‘’Breedbandverbinding’’
- Serviceovereenkomst ‘’Preventief On Site’’
Kortom, de voordelen van het gebruik van een serviceovereenkomst zijn:
- Geen loon- en – voorrijkosten ( indien inclusief ! )
- Hulp op afstand of indien nodig op locatie
- Gegarandeerde service
- Optimaal rendement uit uw communicatieomgeving
- Duidelijk afspraken over kosten en reactietijden bij systeemuitval.